xaviforever

Alla inlägg under maj 2012

Av Emmi, Emmy och Alma - 31 maj 2012 10:05

hej, till att börja med så vann vi talangjakten :D

Nu i skolan så har vi fotbollstunering så det blir bara en snabbiiisss :P

Aja, hejdå! :))


//ALLA    


P.S nån som vet danny saucedos adress? ;)


   

Almas önskebild...

Av Emmi, Emmy och Alma - 28 maj 2012 17:52

Tja!

Först och främst, på matchen vann vi! :D<3 3-2, and I gjorde nassist to the tredje mål xD

*stolt*

aa, och idag har jag såklart vart me emmi o alma och vi har tränat asmycke tills på onsdag ! :D

Vi kommer äga ut de andra xD

Aja, nu lyssnar jag mest på musik  och nördar happy wheels! ;DD killarna i klassen kör det och sen kolla vi upp va de va för nåt och nu bah: AS KUL!

Dom bah: öööh tjejer som kör happy wheels?!

aa fett normala vi e !♥ och jag måste fan lära mig fotgrejen maltianerna gör i esc!


LOVE XAVI


//Emmy   


 


I   SWEDEN 


P.S så himla gött att saadekopian kom sist :D ynka 7 p! <3


 

Av Emmi, Emmy och Alma - 27 maj 2012 10:28

Yes, alma ska va me på matchen, emmy glllaaaaaaddddd  


LOVE XAVI

//Emmy  

     



  

Av Emmi, Emmy och Alma - 27 maj 2012 10:05

Hej :D

Fatta så j*vla gött, SSVERIGE VANN EUROVISION SONG CONTEST 2012! :D o me NÄÄÄSTAN poäng rekord !

15 poäng ifrån!

så himla grymt alltså....:)

ja, idag är det som vanligt typ 30 grader o ssol...skit, för idag har jag match me 99orna VARMT  

Men varken emmi eller alma ska vara med   emmy leeeessseeeennn  

jaja, men seriöst vi har två ynka läsare ...INTE OKEJ, vårat rekord är 5...på våran förra blogg Barcabloggen var vi uppe i 1000 läsare innan den togs bort...så kan ni slå dä? :D

Sprid bloggen till era vänner, eran mormor, eran släkt, till folk ni gillar, till folk ni inte gillar JA ALLA!


LOVE XAVI


//Emmy   



 

  

   

Av Emmi, Emmy och Alma - 27 maj 2012 09:55

Heeeejj!!!:D:D:D

Igår kväll satt jag uppe och kollade på Esc och när dom började rösta så visste jag inte vad?! Loreen fick totalt 18 st 12!!!!! Helt otroligt .. Jag vart så jävla glad varje gång hon fick en tolva. Jag har aldrig tyckt att låten va så jätte, jätte bra men igår hon har aldrig sjungit så bra!!!! I hela elva  år har inte sverige vunnit men igår... jag har aldrig i hela mitt liv varit med om att sverige har vunnit esc!!!! Jajaa , idag är det också morsdag!! Jag sa``grattis på Morsdag``  efter kl 00.20 typ!! Aa hon fick en liten krukväxt från mig!! Ida ska jag också köra en fotbolls match med 99orna och det kommer bli SVIN KUL!!!! 

Heejjj dååå!!:D

 

  


Love Xavi


// Almaa   

Av Emmi, Emmy och Alma - 26 maj 2012 19:18

Hej! Haha..

Fett ball rubrik va? satt o lyssna på den o då blev de den rubriken :D

Ikväll ere ju esc, HOPPAS LOREEN VINNER

idag va jag, emmi o alma i stan o köpte kläder till talangjakten o då skulle vi köpa nagellack också, ett för 10! GRYMT tänkte vi o sen i kassan, linnet kosta 50 o två nagellack för 20 bra, 70 spänn inte alls dyrt men sen säger hon :

-159 kronor tack.

vi bara: vaf*n...?

och sen fick vi lämna tbx nagellacken och sen när vi fråga så sa hon att de bara va 10 kronor på deras märke men det sto ju en skylt: 9:50 nagellack

och sen nedanför vare ju massor nagellack, men då köpte vi ju tydligen ett som kosta 70...men det sto ju ingenstans! 

mm, lite fail....menmen, nu ska jag äta! :D   


LOVE XAVI



//Emmy  


P.S har ni tänkt på att vi inte skriver så JÄTTEmycke om xavi? :O menmen...


   

Av Emmi, Emmy och Alma - 24 maj 2012 19:58

         Hallusan!!

NU om några minuter ska jag börja se på djursjukhuset. Jag tycker att det är skit bra, för att jag älskar DJUR!!!! 

Jag har själv en liten kanin som ni kanske har sett i ett annat inlägg!! Aa men idag har vi såklart varit i skolan och vi hade idrott och då skulle vi träna konditionen, vi skulle springa ungefär 2 kilometer och jag sprang på 20 min inte så värst bra men jag va den 2 tjejen i mål!!:D Och idag vann jag och Emmy 1 kilo GOOOODDIIISSS!!!! 

Jaa nu har djurs´jukhuset börjat .... men hedå för den här gångeenn!!!:D





  



Häftig bild vaa???;)

Love Xavi


//ALMA  



Av Emmi, Emmy och Alma - 22 maj 2012 21:06

Hej på er! :)

Blir bara en liten snabbis nu, sitter o glor på eurovision song contest! Tror faktsikt att Loreen har ganska bra chans älskar låten :D

Nu äre Montenegro dom suger ! är nån himla gubbe som bah: Ive can kläck dis alfabetisk! himla fail!  neuro neuro sjunger han oxå hela tiden  

Nu ska jag glo vidare!


LOVE XAVI


//Emmy  


   


P.S visste ni att Island är det ända landet i Eurovision song contests historia som aldrig har vunnit!  

Dom va inte så bra heller så blir nog ingen vinst iår heller!    


  

Presentation


Det här är en blogg om världens bästa mittfältare, Xavi.
Vi kommer skriva om Xavi och lite om oss, Emmi, Emmy och Alma.
Enkelt, så läs! ;D


Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du Xavi?
 Har alltid gillat honom!
 Gillar inte honom!
 HATAR honom!!!
 Började gilla honom när jag börja läsa bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards