xaviforever

Alla inlägg under juli 2012

Av Emmi, Emmy och Alma - 31 juli 2012 20:36

jag har tråkigt så here it goes


Everybody line up!

The show is about to start!!
PLACES! the show is about to start
You have to  show a look, have a look, or give a look

FACES! beautiful!
No one ugly  allowed
AHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHHA
Are you ready? Here we go!

Fashion is the art, designers are the gods
Models play the part of angels in the dark
Which one of you would ever dare to go against
That beauty is a  trade and everyone is paid..!

FASHIONISTAAAHH how do you looook?

FASHIONISTAAAHH how do you loooook?


New York, London, Paris, Milan
Tokyo.. I think it's in Japan...
Asia,  Malaysia, Las Vegas to play
LA, if you pay my way

Fashionistaah, how do you look?
Fashionistaahh, how do you look?
Fashionistaaah how do you look?
Fashionistaaah, how do you look?

Who you wearing?
Sean John, Calvin Klein
Donna Karan's fashion line
Valentino, YSL
Ferragamo and Chanel
Halston, Gucci, Fiorucci
Don't  forget my Pucci
Fendi and Armani
God, I miss Gianni
Kenneth Cole, Michael Kors
Mr. Ford I can't afford
D&G and BCBG
LOOKING GOOD IS NEVER EASY
Alexandre Percovitch
Naomi Campbell's such a BITCH
I wanna  be Delgada
To fit into my Prada
Oscar de la Renta
Louis Vuitton
Imitation of Christ, beauty has a price...

Fashionistaaahh, how do you look?
Fashionistaaahh, how do you look?
Fashionistaaahh, how do you look?

WHAT ARE YOU WEARING?!


HAHHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH


där har ni texten så KLÄM I NU ALLESAMMANS!



love xavi


//EMMY  

...

Av Emmi, Emmy och Alma - 31 juli 2012 20:27

alltså vad är det för jävla mening med att ha kvar bloggen?

ingen läser, bara jag skriver och jag skriver typ aldrig...vet att ni inte kommer göra det men iaf, kommentera om ni få som läser bloggen tycker att vi ska ha kvar den eller inte...

hejdå nu ska jag tråka vidare i mitt skitliv


love xavi


//Emmy  


 

fin kossa som jag målat:)

Av Emmi, Emmy och Alma - 25 juli 2012 17:49

Heej, nu sitter jag och gör typ inget xD idag har jag badatt!   

Min normala syster spelar baseball på Wiisports och då hör man typ: åååååå double! va bra jag e! foul ball HAHA! NEJ JAG VAR INTE BEREDD! osv...  

my ears dont palling mer -.-

idag har det varit sjuuukt varmt! stackars Alma, hon typ hatar sol... när man e med henne blir det typ såhär:

alma: - vad ska vi göra?

jag: - vene, typ gå ut?

alma: - okej...

sen går man ut och då skriker hon typ:

- AAHHH SOLEN DET BRÄÄÄÄNNNSS  

ja..


love xavi


//Emmy  


 


Av Emmi, Emmy och Alma - 22 juli 2012 18:25

Förlåt alla!


Vi har inte skrivit på jätte länge men det är ju sommarlov och alla har varit bortresta!

Jag kom hem igår och Alma kommer i morgon...


Men nu är vi iallafall hemma och kan göra massa inlägg!!


Idag har jag vart med Emmy och vi har hittat på lite grejer..

Vi tänkte bada men det var as blåsigt så vi spelade fotboll med en mini boll istället  

Sen åkte vi till lekparken och guunga!

Det gick så där.. ;) 


Men nu ska jag på partyyy!! 

Så vi ses <3


Love Xavi! <3



// Emmi   


 

Han ska också med på Party <3

Av Emmi, Emmy och Alma - 17 juli 2012 18:30


love xavi


//Emmy  

Av Emmi, Emmy och Alma - 17 juli 2012 18:22

Nu dricker jag feestis, mums  

intressant jao ja vet....

ja ni, idag har jag inte gjort så mycket, jag var hos almas kanin, jag tar hand om den medans de är borta! han får maasssoor morötter & annat gott  

ska nog försöka hitta en Dagens video sen..:) kommer nog bli från Wassabi, DE ÄGER :D

nu ska jag dricka vidare  


love xavi


//Emmyyyyyy  


 

Av Emmi, Emmy och Alma - 16 juli 2012 18:54

    Hej påer!

På onsdag ska jag och Alexa (Alexandra) ha en toppendag! först kommer hon nog hit eller så kommer jag till henne på morgonen eller nåt, sen lite senare på eftermiddagen tar vi bussen in till stan, där shoppar vi, äter mat () och kollar på ice age 4 på kvällen! har någon sett den och är den bra i sånna fall?   

vad vill ni läsa om? Xavi, Barcelona, myrslokar? inte vet jag! men SNÄLLA kommentera vad ni vill läsa om!   

SHIIEET, ALMA FYLLER ÅR SNART, OCH VAD SKA VI GE HENNE?!!!!! ni kan ju kommentera det så ska jag eller emmi försöka va först med att läsa kommentaren och sen ta bort den ;)  

ååååhh, ny ide, jag eller nån lägger upp typ dagens video!snilleblixt


love xavi


//Emmy (vem annars? ;))   


 

i am so beautiful  

Av Emmi, Emmy och Alma - 15 juli 2012 12:18

hej

livet går så himla segt just nu, emmi & alma är bortresta i en vecka, vädret suger och jag sitter hemma och dör.

vill bara gå & lägga mig, vakna upp när bästisarna är hemma igen & vädret är som i spanien.

senare i sommar ska jag & familjen till Rhodos, kommer bli sjukt varmt, över 30 grader..längtar!

förlåt för värsta depp inlägget men det är precis så jag känner just nu..fan


love xavi


//Emmy  



 

Presentation


Det här är en blogg om världens bästa mittfältare, Xavi.
Vi kommer skriva om Xavi och lite om oss, Emmi, Emmy och Alma.
Enkelt, så läs! ;D


Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du Xavi?
 Har alltid gillat honom!
 Gillar inte honom!
 HATAR honom!!!
 Började gilla honom när jag börja läsa bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards