xaviforever

Alla inlägg under juni 2012

Av Emmi, Emmy och Alma - 30 juni 2012 17:42

Messi-ai se eu te pego  


LOVE XAVI


//Emmy  

Av Emmi, Emmy och Alma - 30 juni 2012 17:32

Hej nu är jag hemma från sportscamp! det har varit jättekul!:)

Kommer sakna alla   

på fotbollsavslutningen kunde en i varje grupp vinna en tröja i olika kategorier: ARTIST OF THE WEEK,  FIGHTER OF THE WEEK, SUNSHINE OF THE WEEK och FRIEND OF THE WEEK!

för att få artist of the week skulle man ha bra spelteknik på planen, fighter för att man kanske hade haft en tuff vecka, sunshine för att man var rolig och som han sa: även i de sämsta väder kom det ett litet skämt som fick gruppen glad ;), och friend för att man helt enkelt var en bra kompis!

Jag fick sunshine of the week :D emmi fick ingen men jag tyckte hon kunde fått friend of the week!

så att alma försökte lägga upp den grymma messivideon men att det inte gick, så jag ska prova nu i nästa inlägg!

JAG SAKNAR ALMA!   


love xavi


//Emmy   



 

Av Emmi, Emmy och Alma - 27 juni 2012 09:45

  Hej;)

Igår skrev jag ett inlägg som vart lite fel! 

Igår trodde jag att det var onsdag så jag trodde ochså att det va Spanien- Portugal!!

Ajaa, så idag är det spanien-portugal!!


Men hejdå och ha en bättre da än jag, för jag har tråkigt!!


Love Xavi


//ALMA  


 




Av Emmi, Emmy och Alma - 26 juni 2012 12:35

  Tjabba!!

Idag är det spanien-portugal!! Det måste ni bara se på!!! Det kommer bli så jävla spennande!!!

det gick inte att lägga in videon på inlägget men gå in på youtube och sedan söker du på:

ai se eu te pego messi


Herråå!!


Love Xavi

// Alma


 


 




Av Emmi, Emmy och Alma - 26 juni 2012 10:30

Hej!

Nu är vi på stadium sports camp! gud va kul det är! :D

man kunde hyra en dator i typ en halvtimme eller nåt så då gjorde vi de o blogga lite, sen ska vi göra xaviforever till favorit...  

här har vi ätit godis, tränat såklart o bara chillat! det e två av våra kompisar Ebba och Linn som känner skit många killar här så dom brukar vi va me ibland! :)

Här finns det en typ as stor sal me massor tvspel, pingisbord, biljard m.m och här kan man ha massor kul!

Så nu ska vi spela pingis :DD<3


LOVE XAVI and sportscamp


//Emmy   o Emmi   



 

tog nån lite random bild från datorn ;D


Av Emmi, Emmy och Alma - 25 juni 2012 10:59

 Heeej!!!

Jag har absolut inget att göra!!! Emmi och Emmy är på SSC och jag är hemma! VAD SKA JAG GÖRA???!!!  

Och Emmy och Emmi kommer ju vara borta i en hel vecka ungefär!! Men det är väl inte så länge! Men ni som läser ni kan ju kommentera och ge tips på vad jag ska göra!! Det skulle vara AS SKYST!!! I går såg jag på ITALIEN-ENGLAND, straffarna! skit asså vilka snygga mål!!! Men aa hej då!!


Love Xavi


//Alma     



 

Av Emmi, Emmy och Alma - 24 juni 2012 09:03

Hej!!!!



Fatta vad glad man kan va... Stadiumsportscamp börjar om tre timmar!!!  

Så j**la peppad alltså! Har packat sen i fredags, har längtat sen i november och nu äntligen bara 3 ynka timmar kvar!   


Men även om det kommer bli kul så kommer jag sakna er:


ALMA!!!

Arrack!!!!! ( min hund om ni inte visste det)

Mamma och Pappa!!!

Min lilla syster! älskar dig 


Love Xavi!


//Emmi  



 

     



Av Emmi, Emmy och Alma - 23 juni 2012 20:47

Nu är det match mellan Spanien och frankrike och vem spelar om inte....


XAVI HERNADEZ!!


Heja spanien!!


LOVE XAVI!!<33


// Emmi  


   

Presentation


Det här är en blogg om världens bästa mittfältare, Xavi.
Vi kommer skriva om Xavi och lite om oss, Emmi, Emmy och Alma.
Enkelt, så läs! ;D


Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du Xavi?
 Har alltid gillat honom!
 Gillar inte honom!
 HATAR honom!!!
 Började gilla honom när jag börja läsa bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards